Dla wielu osób organizacja eventów w Warszawie może być wyzwaniem logistycznym. Zakorkowane ulice w centrum Warszawy, wąskie wejścia, przestrzenie usytuowane na kolejnych piętrach wieżowców – słowem przestrzenie eventowe, które nie zawsze pozwalają sprostać wizji organizatorów.
Naszą codziennością są połączenia Twoich pomysłów z doskonałą realizacją i wykonaniem, które umożliwia nasza przestrzeń eventowa BOHEMA2.8.
Dzięki ponad 440 mkw oraz dobrze zaprojektowanej przestrzeni eventowej, BOHEMA2.8 posiada wiele wariantów aranżacji. Otwarta, pofabryczna przestrzeń, wysokie stropy, duża ilość naturalnego światła, udogodnienia techniczne oraz dobra akustyka, dają duże możliwości organizacji wydarzeń.
Organizując eventy w Warszawie, zawsze staramy się o najlepsze połączenie dobrego planu, przemyślanych rozwiązań oraz współpracy z doświadczonym zespołem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zadbać o to, aby każdy aspekt wydarzenia był dopracowany do perfekcji – od dekoracji i oświetlenia, poprzez oprawę muzyczną, aż po harmonogram i scenariusz całego eventu.
W stolicy nie brakuje miejsc, które mogą stać się tłem czy ramą dla Twojego wydarzenia. To prawda. Ale to nasz obiekt, miksujący historię z teraźniejszością, zaprasza w ekscytującą podróż dzięki wyjątkowemu industrialnemu stylowi oraz niesamowitej atmosferze budzącego się do życia miasta.
Oferując nie tylko przestrzeń dla organizacji eventów, lecz także coś więcej. Opowieść o warszawskich rzemieślnikach i ich niepowtarzalnym dziedzictwie. To w tym miejscu, na warszawskiej Pradze, miesza się duch dawnej fabryki kosmetyków Pollena, z nowoczesną atmosferą i charakterem europejskiej metropolii.
Niezależnie od tego, czy nasze miejsce ma stać się areną biznesowej konferencji, spotkania z dziennikarzami czy miejscem pełnym dobrej muzyki i gwaru rozmów, to sala imprezowa BOHEMA2.8 zapewnia najwyższej jakości doświadczenia. A przecież wybór odpowiedniej przestrzeni to pierwszy krok do stworzenia niezapomnianego wydarzenia, które będzie na ustach uczestników jeszcze przez długi czas po opuszczeniu eventu.
Eventy
Warszawa, jak mało które miasto w Polsce, każdego dnia wypełnione jest po brzegi różnego rodzaju eventami i imprezami. Między innym przez to, organizacja eventów w Warszawie, to czasem nie lada zadanie, które wymaga sporej dawki pomysłowości zmiksowanej z doświadczeniem i umiejętnościami dostosowywania miejsca eventowego do indywidualnych potrzeb. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, powstała warszawska przestrzeń eventowa BOHEMA2.8. Jeżeli szukasz wyjątkowej sali imprezowej w Warszawie na swoje wydarzenie – czy to na konferencję biznesową, sesje zdjęciową czy pokazy artystyczne – przestrzeń BOHEMA2.8 adresuje wszystkie Twoje potrzeby eventowe.
Co sprawia, że to miejsce eventowe jest bardziej interesujące od innych w Warszawie? Bez wątpienia dobra lokalizacja w samym centrum warszawskiej Pragi, zapewniająca łatwy dostęp – m.in. komunikacją miejską – dla wszystkich uczestników. Po drugie, elastyczność w ekspozycji. Nasza sala imprezowa może zostać łatwo dostosowana do różnego rodzaju wydarzeń i różnej liczby gości. Co więcej, nie tylko gości i uczestników eventów, ale również dodatkowej obsługi – od cateringu po pomoc techniczną. Po trzecie – niepowtarzalny charakter BOHEMY2.8, która mieści się w industrialnej przestrzeni dawnej fabryki kosmetyków Pollena w Warszawie. Dzięki tym trzem faktorom, przepis na organizowanie eventów w Warszawie jest smaczniejszy, a potencjał samej sali imprezowej daje duże pole do popisu i możliwości stworzenia niepowtarzalnego wydarzenia.
Niezależnie od tego, czy chcesz samodzielnie zorganizować duże wydarzenie, czy organizacja eventu powinna zostać zlecona bezpośrednio nam, BOHEMA2.8 i nasz zespół, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu i wspólnych przygotowań eventu – razem możemy sporo namieszać!
Dzięki dopracowanym detalom i starannej aranżacji wnętrz, obiekt prezentuje się szczególnie wyjątkowo w swojej nowoczesnej formie. Zadbaliśmy o to, aby organizacja eventów w BOHEMA2.8 dorównała świetności architekturze i designowi wnętrz.
Zrobiliśmy to przede wszystkim wykorzystując ogromny potencjał tego miejsca. Nasz obiekt to prawie 440 metrów kwadratowych, więc przestrzeń można dostosować zarówno do większych imprez, jak i do bardziej kameralnych spotkań czy wydarzeń.
To tu industrialny charakter spotyka się z tradycją i minimalistycznym designem, dlatego BOHEMA2.8 może gościć zarówno niestandardowo realizowane pokazy mody, formalne imprezy firmowe czy różnego typu targi i konferencje branżowe. Uniwersalny i klasyczny styl jest doskonałym uzupełnieniem każdego wydarzenia.
I wreszcie ostatnia kwestia, czyli zakres dodatkowych usług. Wiemy, że organizacja eventów w Warszawie musi spełniać wiele założeń i z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc w osiągnięciu tego celu. Posiadamy bogate doświadczenie w sztuce łączenia inspiracji i wyobraźni z pewnością realizacji oraz bezpieczeństwem wykonania.
Pamiętaj także, że nawet na najbardziej gorące wydarzenia sezonu dociera się łatwiej, gdy… lokalizacja sprzyja. BOHEMA2.8 mieści się przy stacji metra, dzięki której dojazd do przestrzeni eventowej komunikacją miejską jest niezwykle łatwy i szybki. Samochodem z centrum Warszawy dotrzemy w zaledwie 15 minut.
Organizacja eventu to sztuka, która wymaga żonglowania różnymi umiejętnościami – od kreatywności po bardziej techniczne aspekty. Dobry zespół organizatorów może nie tylko ułatwić proces samych przygotowań, ale także zapewnić, by wszystko poszło gładko i po naszej myśli w dniu wydarzenia.
Równie ważne są detale, w tym dekoracje czy muzyka. Doskonała akustyka sprawia, że eventy, w których ważną rolę odgrywa muzyka i nagłośnienie, tutaj najlepiej wybrzmiewają.
Chcesz stworzyć wyjątkowe i niezapomniane wydarzenie w Warszawie? Skontaktuj się z nami i wspólnie zapiszmy kolejny rozdział w historii tego miejsca.
Co sprawia, że to miejsce eventowe jest bardziej interesujące od innych w Warszawie? Bez wątpienia dobra lokalizacja w samym centrum warszawskiej Pragi, zapewniająca łatwy dostęp – m.in. komunikacją miejską – dla wszystkich uczestników. Po drugie, elastyczność w ekspozycji. Nasza sala imprezowa może zostać łatwo dostosowana do różnego rodzaju wydarzeń i różnej liczby gości. Co więcej, nie tylko gości i uczestników eventów, ale również dodatkowej obsługi – od cateringu po pomoc techniczną. Po trzecie – niepowtarzalny charakter BOHEMY2.8, która mieści się w industrialnej przestrzeni dawnej fabryki kosmetyków Pollena w Warszawie. Dzięki tym trzem faktorom, przepis na organizowanie eventów w Warszawie jest smaczniejszy, a potencjał samej sali imprezowej daje duże pole do popisu i możliwości stworzenia niepowtarzalnego wydarzenia.
Niezależnie od tego, czy chcesz samodzielnie zorganizować duże wydarzenie, czy organizacja eventu powinna zostać zlecona bezpośrednio nam, BOHEMA2.8 i nasz zespół, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu i wspólnych przygotowań eventu – razem możemy sporo namieszać!