Impreza firmowa to zawsze wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej firmy. To okazja do zacieśnia więzi między pracownikami, tworzenia niezapomnianych wspomnień i lepszego poznania innych osób i działów organizacji.
Bez względu na to, czy impreza firmowa ma przybrać formę eleganckiego bankietu z kontrahentami, czy raczej zapewnić luźny charakter team buildingu, BOHEMA2.8 będzie idealnym miejscem spotkań dla każdego typu firmowych wydarzeń.
Co jednak ważne, kluczem do prawdziwego sukcesu i zapewnienia odbiorcom i gościom niezapomnianych wrażeń i doświadczeń, jest dobra organizacja. A wynajmując nasz obiekt na imprezę firmową w Warszawie, o dobrą organizację nie musisz się martwić. Nie tylko udostępniamy miejsce, ale także wspieramy firmy w realizacji swoim doświadczeniem i odpowiednimi konsultacjami wykonawczymi, a jeśli tego potrzebujesz, zajmujemy się także kompleksową organizacją imprez firmowych od A do Z.
Organizacja imprezy firmowej w Warszawie wymaga nie tylko znalezienia idealnego miejsca, ale również zwrócenia uwagi na wiele szczegółów, takich jak catering, oświetlenie czy nagłośnienie, udogodnienia dla gości, a także logistyka i komunikacja. Oczywiście, potrzeby są różne, a sukces imprezy firmowej niejedno ma imię. Dlatego kiedy możemy uciekamy schematom, działamy niestandardowo, ale zawsze stawiając na pierwszym miejscu Twoje oczekiwania.
Nasz Adres: ul. Szwedzka 28A, 03-420 Warszawa, tel.: 694 980 807
Imprezy
Od warsztatów kulinarnych, poprzez klasyczne bankiety, aż po ekskluzywne koncerty – możliwości są niemal nieograniczone. Niemal, więc czy jest coś, co może nas ograniczyć? Tylko wyobraźnia.
BOHEMA2.8 to przestrzeń, która łączy stonowany, minimalistyczny styl industrialny, który został zaprojektowany z uwagą na każdy detal, z otwartym i elastycznym charakterem przestrzeni, którą można łatwo przeobrazić i dostosować do różnych wymagań.
A do tego obiekt znajduje się w samym centrum warszawskiej Pragi, co sprawia, że dojazd do niego jest łatwy – nawet komunikacją miejską. Mamy tutaj pobliską stację metra M2, przystanki autobusowe, a dojazd z centrum Warszawy zajmuje samochodem około 15 minut.
Sukces imprezy firmowej nie zależy wyłącznie od miejsca czy nadprogramowych atrakcji, ale przede wszystkim od ludzi. Tych, którzy na to wydarzenie się wybiorą, ale także tych, którzy to wydarzenie zorganizują. Dlatego razem z naszym zespołem BOHEMA2.8, pomożemy w organizacji, zadbamy o wszelkie techniczne aspekty, służąc radą lub bezpośrednią pomocą, aby wszystko przebiegało bez problemów, a wydarzenie zintegrowało całą Waszą firmę i zostało w pamięci na długo.
Jeśli więc planujesz imprezę firmową w Warszawie, zadbaj o jej serce i rozum. To pierwsze niech napędza do działania i nastraja pozytywnymi emocjami, a drugie zadba o każdy najmniejszy detal i realizację imprezy firmowej zgodnie z planem. Niech Twoja impreza będzie nie tylko okazją do świętowania sukcesów, ale również momentem, w którym wszyscy pracownicy będą mogli się lepiej poznać, zrelaksować i naładować dobrą energią na kolejne wyzwania.
A my chętnie dołożymy naszą kreatywność, profesjonalizm i doświadczenie do Twojego wyjątkowego wydarzenia firmowego, pomagając w jego organizacji i udostępniając niepowtarzalne miejsce na imprezowej mapie Warszawy.
BOHEMA2.8 to miejsce niezwykłe. Czuć tutaj klimat dawnych lat, bo industrialny charakter nawiązuje do początków tego miejsca, czyli XIX wieku, dając jego gościom możliwość interakcji z tradycją i nowoczesnością. Pofabryczna przestrzeń przy Szwedzkiej 28A w Warszawie, to miejsce mocno osadzone w duchu mieszczącej się tu dawniej fabryki Pollena. Zostało starannie odrestaurowane, zaprojektowane na nowo z uwagą i dbałością o każdy detal, budując pomost łączący historię obiektu z dopasowaniem go do współczesnych potrzeb.
Prostokątny plan otwiera szerokie pole do kreacji i pozwala na dowolne aranżacje. Klimatyzacja i ogrzewanie, wysokiej jakości akustyka czy możliwość zamontowania scenografii i elementów oświetleniowych, pozwalają spełnić wszystkie Twoje potrzeby i pójść o krok dalej, by je przekroczyć i stworzyć niespotykaną imprezę firmową.
Jest to możliwe także dzięki łatwemu dostępowi z poziomu parteru czy szerokiej na 2 metry bramie umożliwiającej wjazd pojazdom. To sprawia, że ekipy techniczne jak i wszyscy uczestnicy mogą komfortowo korzystać z oferowanych możliwości.
A te dają dobre podstawy do bogatej oferty, jaką możemy Ci zaoferować.
Nasz obiekt jest gotowy przyjąć zarówno uczestników i wystawców podczas targów, dużych imprez branżowych, jak i bardziej kameralnych konferencji, wydarzeń czy szkoleń firmowych.
Duża elastyczność i możliwość elastycznego, różnorodnego zagospodarowania i aranżacji przestrzeni pozwala na dostosowanie do indywidualnych potrzeb każdego wydarzenia, a nasze merytoryczne wsparcie, doświadczenie i branżowe know-how sprawiają, że organizacja nawet najbardziej nietypowego eventu to sama przyjemność!
Masz już wizję idealnego wydarzenia albo najlepszej imprezy firmowej w Warszawie? A może dopiero szukasz inspiracji i informacji na temat możliwości realizacyjnych? Skontaktuj się z nami i zacznijmy działać!
Chętnie podzielimy się naszym bogatym doświadczeniem a nasze niespożyte magazyny energii i kreatywności staną dla Ciebie otworem i pomogą w stworzeniu wyjątkowego wydarzenia, które na długo zostanie w pamięci wszystkich uczestników.
Twoja idealna impreza firmowa może być na wyciągnięcie ręki, dzięki nam i naszemu zespołowi eventowemu. Niech warszawska Praga i BOHEMA2.8 staną się ramą dla niezapomnianych chwil i wspomnień.